Bugbusters toimi meidän tapauksessamme hyvin.

Bugbusters toimi meidän tapauksessamme hyvin. Saimme tarkastuksen nopeasti ja se oli kattava ja ammattimainen.

Aionoastaan asiakaspalvelussa on parantamisen varaa. Kun keskustelin asiakaspalvelijan kanssa lomakkeesta, jonka yksi kohta oli täytetty väärin (lomakkeessa ei mainittu, että antamani tiedot eivät kelpaa), asiakaspalvelija hermostui minulle ja alkoi arvostella arviointikykyäni, mikä ei mielestäni kuulu asiakaspalveluun laisinkaan. Kun koko palvelun tilaaminen tapahtuu nettilomakkeella, ilman ihmiskontaktia, on tärkeää ja huomaavaista tehdä kaavakkeesta selkeä ja tarkentaa jokainen kohta, jos se sitä vaatii. Jos jokin menee pieleen, kommentti ”ei kukaan ole aiemmin tehnyt tämmöstä mokaa”, ei poista sitä että kyseinen virhe on mahdollista tehdä. Jos haluaa pitää asiakkaistaan kiinni, kannattaa heille puhua kohteliaasti ja ymmärtää esimerkiksi se että tuholaiset omassa kodissa on erittäin stressaava tilanne jo valmiiksi ja sympatia, ei sättiminen, on todella iso plussa torjuntafirmalta.

Kiitos kuitenkin erittäin hyvästä palvelusta kotonamme ja neuvontapuhelimessa! 🙂

Vastine: Kiitos arvokkaasta palautteestasi, vaikka se ei ollutkaan niin mairitteleva. Mekään emme aina onnistu asiakaspalvelussa, vaikka kuinka yritämme parhaamme. Mekin olemme vain erehtyväisiä ihmisiä, emmekä arvostelun yläpuolella. Täten otamme palautteesi nöyrimmin vastaan ja  pahoittelemme aiheuttamaamme mielipahaa 🙁 PS: Lomaketta parannettu alotteesi johdosta, joten kiitos myös siitä.

Huolehtivin terveisin
Bug Busters / Jari Laaksonen